لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کیه زا: روح یوونتوسی که الگری از ما می خواست را نشان دادیم

کیه زا: روح یوونتوسی که الگری از ما می خواست را نشان دادیم

یکی از بهترین و تاثیرگذارترین مهره های بیانکونری در دیدار امشب برابر چلسی، فدریکو کیه زا، زننده تک گل بازی که یک پیروزی ارزشمند را برای یوونتوس به ارمغان آورد.

 

بازی سختی بود، چلسی بسیار خوب بازی کرد و توانستند در کنترل توپ و بازی خوب ظاهر شوند اما ما نشان دادیم که یووه هستیم و روح یووه ای که الگری ان را طلب داشت را نشان دهیم. با روشی که مربی می خواست راهی میدان شدیم و بعد در شرایط مختلف تغییر کردیم و در لحظه و جایی که چلسی می توانست مشکل داشته باشد حرکت کردیم. بازی زیبایی بود و بازی در این شرایط و اینگونه مصاف ها خوشایند هستند. در حال حاضر از این پیروزی لذت می بریم و بعد به دیدار مهم برابر تورینو فکر می کنیم، به دربی شهر تورینو.

 

ارتباط با مربی

 

همیشه بهترین ارتباط را با مربی داشتم، مشکلات مانند حواشی توسط کسانی خلق شد که هیچ سودی نداشت ما هرگز مشکلی نداشتیم و نداریم، من انچه که او از من می خواهد را انجام می دهم و هیچ مشکلی ندارم، ما انگیزه و خواسته مهمی داریم و ان بازگشت به سطحی ست که یوونتوس ان را می خواهد. پیروزی و قهرمانی و کسب اسکودتوها.

 

روح یووه

 

امشب به آن نیاز داشتیم، برابر یک تیم قدرتمند به میدان می امدیم و قهرمان فصل گذشته بود، ما بازی بزرگ و خوبی ارائه کردیم و این روح یوونتوس است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: